lördag 11 juli 2015

Bad i helgen


Egentligen skulle jag vilja skriva om demokrati, orättvisa, politiskt spel m.m. Men jag ska inte trötta ut er med det. Jag ska bara tillägga det att jag tycker att EU-politikerna passar utmärkt på scenen på Broadway.
Nu har jag packat för en helg i Korfos, härligt ska det bli. Längtar efter havet som bara den, vi håller på att smälta bort i värmen. Jag skulle gärna dela med mig till er för det räcker och blir över.
Kanske vi får äta både tomater och gurka från min odling, blir spännande att se.



Dags att åka och jag önskar er en fortsatt trevlig helg!
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag läser gärna om demokrati och orättvisor. Intressant att läsa något annat än dagstidningarna och av någon som bor där.
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren Marianne! Det skrivs mycket i media nu om Grekland så det känns som om det är mättat. Men vi tar lite pö om pö.

      Med vänlig hälsning
      Christina

      Radera