fredag 25 september 2015

Att hänga med!


Vår stationära dator behövde verkligen en ny hårddisk och det fick den. Vi hade Windows 7 tidigare men nu installerade vi Windows 10 och den nya webbläsaren Edge. Jag håller på att bekanta mig med dessa och jag gillar båda. Kul med lite förnyelse, oftast är man ju lite inkörd på sitt gamla sätt att använda datorn. Nu blir det många utrop som Va!?, Meeen! Åhh! Jahaa! Va bra!! o.s.v.
Jag tycker det är kul att försöka hänga hyfsat med i utvecklingen och dess teknik, i alla fall att man vet vad det handlar om även om man inte har användning av det.
Vi har fått lite mer värme igen men jag ska inte klaga över den för det ligger under 30 grader så det är ok. Regnskurar nästan varje dag och det är toppen för olivträden.




Trevlig helg!






2 kommentarer:

  1. Det där med att byta utseende på vissa funktioner på datorn är inte alltid så himla enkelt...

    SvaraRadera
  2. En fantastiskt vacker bild Christina. Man kan riktigt se hur gott regnet gör olivträden. :) Det brukar ta ett tag innan det nya sitter men ganska snabbt förstår man inte hur man klarade sig tidigare. :)

    Ta hand om dig vännen och njut av både sol och regn.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera