tisdag 15 oktober 2013

Hemma igen!


Dagarna har varit intensiva från tidig morgon till sen kväll. Jag måste erkänna att jag är lite trött men  det är väl bra att man blir lite uppryckt så man vet att man lever. Två små tjejer på två år vet hur man håller igång sin mormor. Vilken underbar ålder, så mycket som händer nu och de bara sprudlar glädje och bus.

De härliga bergen besökte jag bara ett par gånger för en förkylning kom i vägen, attans otur.




Vädret börjar bli bli sådär lagom för min smak, mellan 25-30 grader och på natten är det svalt. Det är dags att komma igång med träning och vardag. Nu vill jag kavla upp ärmarna och ta i, så att säga.

 

6 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar och vad bra att de håller mormor igång. :)

    Jag hoppas att förkylningen ger med sig och att du snart kan komma igång med din träning igen. Ta hand om dig kära Christina!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dessa fior är underbara Träning blev det idag och det känns bra att vara igång igen. Tack för omtanken.

      Många kramar

      Radera
  2. Välkommen hem! Hoppas förkylningen gett sig nu. Höstkramar till dig, vännen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, förkylningen är bättre så idag blev det ett träningspass.

      Grekkramar!

      Radera