tisdag 27 maj 2014

En vanlig tisdag


Det har varit lite hektiskt med ditt o datt de senaste veckorna. Dagarna i Korfos var bra som alltid och det var delvis mulet med några regnskurar. Passade på att storstäda och det var behövligt. Pang bom så kom värmen dagen vi åkte hem och idag får vi 32 grader.
Det har varit stort pådrag med kommunal- och EU val. Folk är verkligen engagerade och alla kanaler på TV:n visar debatter dagarna lång. Det är otäckt vilken framfart det främlingsfientliga partiet har haft. Det är tyvärr något som krisen fört med sig.

Jag har "mecklat" lite med några telefoner. Dessa skruvar kan ta knäcken på vem som helst. De är så små att jag måste ha förstoringsglas och man får inte vara darrig på handen. Det blev en egen
Iphone-design med grön knapp och baksida (grönt är ju min färg).





Trevlig dag!




 

3 kommentarer:

  1. Visst är det läskigt med de vindar som verkar blåsa omkring ute i Europa just nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man vet aldrig hur det kommer att sluta om de blir för starka.
      Dåligt betyg i historia verkar de ha....

      Radera
  2. Hej vännen!

    Jag hoppas att allt är bra med dig i värmen? Här har vi haft en blandad kompott på sistone. Varmt men också mycket skurar och åska. Nu hoppas jag det blir lite stabilare väder, gärna badväder. :)

    Jag är tillbaka i en ny form. Annorlunda och samma. Ett nytt bloggäventyr helt enkelt.

    Ta hand om dig!

    Kram Charlie (Lotta)

    SvaraRadera