söndag 8 februari 2015

Sorgligt

Denna gång råkade vi ha internet i Korfos. Fick det tråkiga beskedet att en av mina favoritbloggerskor hade somnat in efter en tids sjukdom. Att blogga och att läsa bloggar gör att man skapar en slags relation. Man delar med sig av livet och tar del i andras liv, ibland identifierar man sig i olika situationer. Personligen kan jag bli sådär lite orolig om någon inte skriver på ett tag och hoppas att inget dåligt har hänt eller så. Vi bryr oss. Det är viktigt, tyvärr kanske man inte lämnar kommentarer. Själv ska jag försöka att bättra mig på det för visst blir man glad när någon lämnar ett avtryck.
Jag kommer att sakna hennes inlägg och hon var på något vis en ryggrad i bloggandet här i Grekland.











3 kommentarer:

  1. Det är alltid sorgligt när någon lämnar oss, och visst är det så, att även de man aldrig träffat på riktigt men skapat viss kontakt med över nätet också lämnar tomrum efter sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man skapar ett kontaktnät och även om man inte träffas så finns man där någonstans på jorden.

      Radera
  2. Hej, ja så tråkigt...jag har också följt henne i flera år, min längtan går alltid till Grekland och jag lär mig så mycket av er alla med kunskapen om landet...Tack för all läsning/Gudrun i byn

    SvaraRadera