torsdag 12 februari 2015

On my way!


Den senaste veckan har jag bara tjejer på hjärnan. En stor tjej, två småtjejer och en hundtjej, tjejigt värre.
Jag skulle ha åkt med den stora båten igår kväll men inga båtar fick lämna hamnen p.g.a. blåsten. Men ikväll ska det lana av så då bär det av. Tuskan också, nu förlorade vi en hel dag. Varenda minut är dyrbar tillsammans med juvelerna.


Så imorgonbitti är jag framme och ska överraska de små på dagis när de ska hämtas. Tänk att få de där små armarna runt halsen igen. Vi ska rita, hoppa o dansa, sjunga och göra allt som treåringar gillar! Den stora tjejen och jag ska träna ihop, promenera i de underbara bergen och bara sitta och dricka kaffe och pladdra alldeles för länge. En vecka senare kommer Andreas och gör oss sällskap.
Jag hoppas nu att förkylningarna håller sig borta. Har pimplat varmt citronvatten varje morgon och te med ingefära och honung en längre tid så vi får se om det kan hjälpa.



Vi hörs om några dagar!

 

1 kommentar: