fredag 17 april 2015

En lättsam fredag

Det har gått lite trögt med träningen en lång tid nu av bl.a. virus och lite tappatlusten-känsla. Men så  i morse fick det vara nog med det och så blev en tur på några kilometer och sedan ett cardio pass hemma.

Det är ju speciellt med fredagar var man än befinner sig tror jag. Sådär att man går muntert och små nynnar på nån låt som har fastnat i huvudet. Det blir inte sämre av att vi har 24 grader i skuggan. Spelade några låtar från min spellista, även för grannarna, medans jag grejade. Jag har trådlösa hörlurar som jag brukar använda mest på sommaren när jag sitter ute och lyssnar på sommarpratarna eller bara vill spela högt. Men de kan vara bökiga när man ska greja då de halkar av.

Håret växer som ogräs känns det som och nu hade jag nått gränsen. Då måste jag helst klippa mig direkt och förspänt har jag som har en svägerska som är frisör. Vi bor i samma hus och hon bor på undervåningen. Snäll som hon är hade hon tid, så jag blev klippt direkt.

Vilken härlig fredag! Nu tror jag att det är dags för kaffe på altan.


Andreas tog denna underbara månbilden härom kvällen.
 
 
 
Trevlig fredag!!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar