måndag 20 februari 2012

Aten

2010-10-18
Igår hämtade vi Tassos vid flyget, mammas pojke. Hjärtat värker och samvetet skaver när vi har avståndet emellan oss.
Idag lämnade jag familjen för att roa mig med Agneta i Aten. Jag tog pendeltåget och bytte till tunnelbana och det tog ca en timme. Det var första gången så det var lite pirrigt men det gick så bra. Vi strosade runt i kvarter som Agneta kunde och inte jag, så jag fick lite tips. Vi avslutade med en lång måltid, sen var det avsked. De åker tillbaka till Sverige på tisdag. Det tog nästan två timmar att åka tillbaka, jag åkte åt fel håll och blev lite nervös för det började bli kväll. Jag fick fråga folk så jag kom rätt och hemma blev de oroliga och undrade vad som hade hänt. Som sagt så är jag inte tjugo längre.
Imorgon upprepar sig dagen för vi ska alla in till Aten och ha trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar