måndag 20 februari 2012

Kyla

2010-12-10
Nu börjar jag repa mig efter förkylningarna, fick nämligen omtag. Jag har inte tränat på två veckor , så igår tog jag en runda. Det känns bra att komma igång igen, för när jag inte tränar så missköter jag mig på alla plan. Efter Andreas namnsdag hade vi kvar massor av fikabröd och det kunde jag inte motstå.
Enligt väderleken är det slut på varma o soliga dagar, igår var den sista på 22 grader. Nu kommer kylan och imorgon får vi endast 4 grader. Vi får inte klaga för vi har haft helt underbart hela november och halva december.
Dimitra o Manos hämtade vi på flygplatsen häromdan, de kom tillbaka från kalla Sverige. Väskorna var proppfulla och mest av grejer jag hade "beställt" att Dimitra skulle köpa med.
Vi fick en kväll och dag tillsammans, man får ta vara på det man får. Vi åkte till havet några timmar och mådde gott i solen. Att skiljas gick bra denna gång för vi åker till Kreta och firar jul med Dimitra o Manos och det är inte långt kvar.
Tassos ringde o sa att han kommer en vecka över jul och dagen efter har han ångrat sig och ska försöka jobba istället. Glädjedödare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar