måndag 20 februari 2012

Regn

2010-09-06
Åh nej, vad är det jag hör när jag vaknar på morgonen. Det smattrar där ute, det regnar och det bara vräker ner. Tidigt är det en lördagsmorgon och klockan är bara sex. Jag var hungrig för ovanlighetens skull och kaffesugen, så det var lika bra att kliva upp.
Typiskt med regnet när muraren skulle bli färdig idag. Vi tänkte städa gården och göra fint när Tullan-bullan och Manos kommer imorgon. Det ska bli så kul att träffa dom, jag har inte sett Dimitra på över en månad och Manos är det säkert fyra månader.
Jag har som vanligt städat idag, det är otroligt vad det blir fort smutsigt. Vi har dörrarna öppna hela dagarna så det är väl därför. Annars har dagen bara gått och jag har inte gjort något speciellt.
Ikväll ska vi se på fotboll och äta Souvlaki, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar