måndag 20 februari 2012

Tack för musiken

2011-02-05
Jag blev så glad när jag fick reda på en artist jag letat efter sen i höstas. Jag ligger förstås efter i tiden, men bättre sent än aldrig. Florence+The Machine: You got the love. Vilken röst och låt. En bättre version är med Florence+The Machine och Dizzie Rascal : You got the dirtee love.
Det finns inte Spotify i Grekland och jag saknar det verkligen. Nu passar jag på att logga in på Tassos konto när han är på semester.
”Poff” så var ovädret helt plötsligt borta och solen skiner som aldrig förr. Det växlar fort sån tur är. Jag satt på balkongen i förmiddags och drack kaffe i en tröja och solen brände i ansiktet. Härligt! Passade på att springa i det soliga vädret. Idag blev det ingen bakning, imorgon kanske. Jag ägnade mig åt mat istället: Skinkgrytbitar kokta i vitt vin och citronskivor + purjolöksris. Samma variant jag skrev om häromdagen fast med spenat.
Nu får vi se om det visas någon bra film ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar