måndag 5 mars 2012

Jag är kär!!!

10/10 2011
..i mina barnbarn. Det här är stort och jag är så glad att jag fick vara med och knyta banden med dessa små underbara flickor från deras födelse. Från sjukhusvistelsen till deras hemkomst. Tack vare en generös dotter som vill dela med sig av livets bästa.
Tvillingarna är helt olika varandra, inte ens syskonlika. Jag har blivit en hejare på att byta blöjor kan jag tala om.
Det var trevligt på sjukhuset måste jag säga för det fanns en värme som spred sig så fort man kom in på avdelningen. Anhöriga träffas i korridoren och önskar varandra välgång och lycka. Dimitra fick en rumskompis från Sverige, det var ganska otroligt och hon bor några mil från Dimitra. De fann varandra och jag fann hennes svärmor som jag sov skavfötters med. Hahah! Hur trevliga som helst och vi blev som en enda stor familj.
Nu är jag tillbaka i Magoula och till käre maken och ser fram mot nästa besök då jag får hålla om mina kära tre töser.

Det är är B, för hon kom sist och de har inte till 100 bestämt namnen. Vi har hela tiden kallat dom A och B, hahahh!


Här har vi lilla A med MORMOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar