måndag 5 mars 2012

Solig lördag

3/3 2012
Vaknade till en klarblå himmel och massor av sol. Det blev ett besök till marknaden för att fylla på grönsaksförrrådet efter Kretaresan. Jag gillar verkligen att strosa på marknaden när det är mycket folk och fint väder. Tycker också att det är lite lyx att få kunna handla såhär, att få välja och vraka mellan överfyllda grönsaksstånd.
Det blev en löparrunda efter handlingen och det var kämpigt idag, ca en timme och en kvart. Idag gick det runt,runt och runt på en fotbollsplan, 20 varv, blev nästan snurrig.
Jag måste ibland varva underlaget för att skona höfter och knän.

Jag funderade på att ta en kamerarunda på eftermiddagen men det blev bara ut på balkongen med en kaffekopp. Kände mig lite sliten, kanske imorgon. Blommorna börjar nu att spira i backen och jag älskar att fota blommor.
Annars är tanken fortfarande kvar på Kreta och jag får gotta mig i alla foton vi har tagit.

En naturbild från Kreta

och en från Korfos i november

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar